lördag 2 januari 2010

Förkylningsbekämpning, paj och jullov

Jag kämpar mot en förkylning just nu...kämpar mot att den inte ska bryta ut mer, den ligger och lurar redo att attackera, men jag försöker att inte slappna av för så fort jag gör det kommer jag bli jätteförkyld. :P Mamma stackarn är jätteförkyld nu.

Igår satt jag jätteintensivt vid datorn typ hela dan och jobbade min portfolio, så idag har jag försökt att hålla mig borta från datorn, vilket har gått ganska bra. Man blir ju så himla konstig och seg av att bara vara inne och sitta framför dator och tv, även om jag tror att segheten också beror lite på den där förkylningen som är på g.

Just nu håller jag på och bakar en blåbärspaj, gud vad nyttig man är på jullovet, motionerar ingenting och äter sötsaker typ hela tiden. :P Jag blev lite smått oroad när jag såg på schemat på vårterminen nyss att vi inte börjar förrän den 18:e. Man kommer ju rulla fram vid det laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics