tisdag 5 januari 2010

Vita hästar och lugna favoriter

Hur gick det nu med min kreativa och inspirerade dag kanske nån undrar? Tja, inte sådär jättebra...var lite för trött... men åstadkom iaf bilden nedan (+ lite annat). Den är gjord av två bilder som jag har fotat + en texture från texturez.com.
Lite kul att försöka göra nånting intressant av ett par bilder som från början var för sig inte är speciellt intressanta. :)

Klicka för stor version!


Här är originalbilderna om nån är intresserad:



Hmm, många gånger jag sa "intressant" och "intresserad" där, det var inte meningen...

Ikväll var det meningen att jag skulle se på Melodifestivalen 2010 - vägen till Oslo och Countrygalan i Nashville 2009 men en strejkande tv satte stopp för det. Jag får förlita mig på SVT play istället.

Typ hela dan idag har jag lyssnat på min spellista lugna favoriter på Spotify, den är sååå underbart bra. Kan ju iofs bero på att jag har gjort den och att den då av naturen är helt i min smak, men ändå. ;).

Ikväll är planen att jag ska gå och lägga mig senast kl 1, får se hur jag lyckas med det. Skulle kännas riktigt bra att gå upp vid 9-10 så dagen blir lite längre och det inte blir mörkt så snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics