söndag 3 januari 2010

Bästa bästaste bästa



Aaaah...hittade precis det här!!! Så länge jag lever från julturnén!!! (Det vill säga Carolas julturné 2009 om nu nån undrar. :P)

Varför kunde inte hon sjunga den på Cirkus också? Det var ju t.o.m folk som ropade ut den som önskning. Det hade varit så perfekt!

Jag kommer nog aldrig kunna beskriva och ingen kommer kunna fatta vad den låten gör med mig, hur mycket den betyder. LOVE!

Jag drömde t.o.m häromnatten att Carola var på universitetet och sjöng den här låten mitt i en föreläsning som min klass hade. Jättekonstig dröm, men men, roligt var det i alla fall. Och i drömmen hann jag också säga till Carola hur mycket just den låten betyder för mig, hon gick fram till mig på nåt sätt så att jag kunde säga det, där jag satt nånstans mitt i föreläsningssalen bland alla andra. Tänk om nåt sånt kunde hända i verkligheten, tänk om C skulle komma in där mitt i nån tråkig föreläsning och bara börja sjunga. Ja, man måste ju få drömma ibland, haha. :P

Ja, nu kom vi automatiskt in på en annan av mina nördigheter, Carola! :D Och Så länge jag lever är inte bara min favorit av Carolas låtar, utan min favorit av alla låtar alla kategorier. Så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics