lördag 9 januari 2010

Ont i axlarna och tonårsinvasion

Usch, jag har ont i axlarna, har suttit för oergonomiskt vid datorn, men nu har jag bytt stol så nu ska det nog bli bättre.

Det är en invasion av tonåringar här i huset, min syster har fyra kompisar på besök, läskigt. Jag har stängt in mig i vardagsrummet.

Ska gå ut med hunden så jag får röra på mig, det är nog bra för axlarna också.

Känns som jag inte blir nöjd med den nya designen på portfolion heller, det är nästan så jag vill gå tillbaka till den gamla... men nån gång ska jag få till den perfekta designen! Inte lätt att vara perfektionist ibland...

För övrigt är jag stolt över att jag gick upp kvart i tio idag, yay! Hann t.o.m äta frukost för en gångs skull.

Igår fick jag reda på att en vän inte kommer bo i vår stad i vår, känns så himla tråkigt och jag kommer sakna henne jättemycket, även om hon kommer komma dit ibland. Men jag förstår också hennes anledning och jag hoppas verkligen det går bra för henne. <3

Ja, det här var ett väldigt allmänt, osammanhängande inlägg, haha, ni får stå ut. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics