söndag 31 januari 2010

Konsten att inte plugga

Det gick riktigt bra för mig och Sofia igår, vi både skrev klart manuset, skrev synopsis och mailade filmkonsulenten. Sen satt vi och pratade och när det var dags för mig att gå hem vid tolv-tiden var jag så himla sömnig att det kändes som att jag skulle ha kunnat somna på vägen hem...men det gör man ju som tur är inte så lätt när det är så himla kallt ute. :P


Den här dagen har till stor del gått ut på att inte plugga. Pluggandet har upptagit en minimal del av dagen kan man säga. Jaja...nu börjar jag bli hungrig...bäst att laga mat...och då får jag ju en anledning till att inte plugga...hehehe...

Pratade förresten med mamma lääääänge på telefon idag, det var roligt. Då fick jag reda på att Ebba stackarn hade varit lite sjuk i magen, med feber och så, så hon hade varit hos veterinären. Första gången i sitt sjuåriga liv som hon har varit till veterinären för något annat än att ta spruta, så man måste ju ändå säga att hon är en väldigt frisk hund, det känns bra.

Nej, nu ska jag ställa mig vid spisen... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics