lördag 9 januari 2010

Trettondagskonsert med underbara Helen

Om en timme och tjugo minuter ska jag se en trettondagskonsert för första gången i mitt liv, förklaringen kan sägas med två ord: Helen Sjöholm. Ofta brukar det ju vara opera på den konserten, men nu blir det musikal och Helens underbart sköna stämma. Det var meningen att en operasångare från Wales skulle vara med också, men vad jag hörde så blev han sjuk, så Helen fick köra själv. Yay, ännu bättre! Känns hemskt att jag blev glad över att någon blev sjuk, men jag hoppas ju förstås att det inte var något allvarligt.

Så nu är det jag som enhälligt har bestämt vad det ska tittas på på den enda fungerande tv:n i huset, men det tycker jag päronen är skyldig mig eftersom jag inte fick se på Let's dance igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics