onsdag 30 december 2009

Lite om vad jag ser fram emot nästa decennium

Jag skrev en jättelång text om hur mitt liv har varit de senaste tio åren och vad jag ser fram emot nästa decennium, men jag tror faktiskt jag behåller den för mig själv, känns bäst så.

Tänkte bara visa detta som inte var så personligt:

Under 00-talet hann jag med resor till bland annat Paris, London (flera resor), Hastings och massa andra engelska städer kring sydkusten, Kreta, Frankfurt och Berlin.

Jag ser framemot flera resor de kommande tio åren. Framförallt ska jag och Johanna åka till Los Angeles och New York. Undrar när jag får råd, förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge. Helst vill vi åka genom hela USA från östkust till västkust, men det känns väl lite mer orealistiskt.

Fler resor till dear old London lär det bli. Sen vill jag hemskt gärna se mer av England och även Skottland och Irland. Venedig, Florens, Salzburg och Aten är andra städer som jag gärna vill besöka. Betlehem både vill och inte vill jag besöka, känns på sätt och vis läskigt, men skulle vara så himla intressant. Egentligen finns det inte så många ställen jag inte vill besöka, det är kul att upptäcka världen och resa är något av det bästa jag vet. Jag vill bara inte åka till farliga ställen, där det är krig eller det finns massa giftiga djur t.ex.

Jag ser fram emot ännu fler konserter också. Vill sitta längst fram på en Dolly-konsert nån gång i mitt liv, eller iaf på nån av de främre raderna. Många fler C-konserter ska det bli också. Sen kunde ju Tina Turner vara väldigt snäll och komma tillbaka till Sverige nån gång när jag inte är i Berlin, det skulle vara nice. Massa musikaler vill jag se, på West End och på Broadway. Även här hemma i Sverige förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics