söndag 17 januari 2010

Mysigt igår och imorgon är det slut på lovet

Vi hade en riktig myskväll igår, när jag och tre fina vänner lagade god mat och spelade spel. Riktigt djupa diskussioner om framtiden hade vi också. Vi har ju bara en termin kvar nu...snyft...

Ett litet roligt utdrag från när vi spelade Alias och jag skulle försöka förklara ett ord:

De här fanns i antikens Rom... det finns en film... stora muskulösa män... slåss med lejon... tv4, Agneta Sjödin!!!

Haha, när jag sa Agneta fattade alla att det var "gladiator" jag menade. :P

Imorgon börjar vårterminen, läraren var snäll och gav oss sovmorgon till 9 (dvs 9.15) fast vi skulle börja 8. Inte för att det lär göra så stor skillnad nu när jag har vänt på dygnet så mycket att jag inte har kunnat ta mig upp innan 11 den senaste veckan. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

 
Web Analytics